OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ OKUMAK AYRICALIKTIR =)

22 Mayıs 2011 Pazar

Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi İstanbul'da Yapıldı

Unicef Türkiye Temsilciliği, Avrupa Birliği Ve TÖDER Tarafindan Düzenlenen "Uluslararasi Okul Öncesi Eğitimi Kongresi" Bakan Çubukçu Liderliğinde Gerçekleştirildi.
11-12 Mart 2011-İstanbul "Okul Öncesi Eğitimin Güçlendirilmesi" projesi kapsamında, Milli Eğitim Bakanlığı Okul Öncesi Eğitimi Genel Müdürlüğü , Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı, unicef türkiye temsilciliği, avrupa birliği ve tüm özel eğitim kurumlari derneği (töder) tarafindan düzenlenen "uluslararasi okul öncesi eğitimi kongresi" 11 - 12 mart 2011 tarihlerinde milli eğitim bakani nimet çubukçu liderliğinde gerçekleştirildi.
http://www.sondakika.com/haber-uluslararasi-okul-oncesi-egitim-kongresi-istanbul-2587970/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder